مخاطب‌شناسی

«مخاطب شناسی» به معنای شناخت کسی که پيام ما را دریافت می کند و نيز عنصری از اقدامات بسیج دانشجویی، دارای چنان اهميتی است که اقدامات ما بدون اين شناخت بی نتیجه خواهد بود. این که مخاطبان ما به چند دسته تقسیم می شوند و چه نیازها و علایقی دارند جهت گیری ما را در ارائه محتوا و برنامه ریزی هایمان مشخص می کند. اهميت مخاطب شناسی آن جا به اوج خود می رسد که بدانيم تایید و تصویب نهایی فعالیت های تشکل ما، بر عهده مخاطب است و برای رسیدن به این مطلوب بایستی شناخت قابل قبولی از مخاطب و يا مخاطبان خود داشته باشیم. امروزه روش های متنوعی برای شناخت و تحليل مخاطبان، خواست ها و فرهنگ آنها ابداع گرديده است که از بیان شان در این مختصر نمی گنجد و ان شاء الله در دوره ها و کارگاه ها اشاره ای کوتاه به این روش ها خواهد شد.
تشکل های دانشجویی به منظور انجام صحیح فعالیت های خود و نیز جذب بدنه ی دانشجویی بایستی شناخت صحیح و دقیقی از آنها داشته باشند. از این رو مدرسه کالک دوره «مخاطب شناسی و جذب» از زیر مجموعه ی تشکیلات را با محور های
استعدادیابی، دسته‌بندی مخاطبین، تناظر کار و نیرو، تداوم ارتباطی، شبکه‌های داخلی بسیج برگزار می کند.

درخواست برگزاری کارگاه

2 دیدگاه

  • به نام خدابا سلام وقبولی طاعات وعبادات وتبریک عید سعید فطر نحوه ثبت نام در کارگاه ها چگونه است؟

    • نویسنده

      سلام علیکم

      با روابط عمومی مدرسه کالک 09331251313 تماس حاصل فرمایید و عنوان کارگاهی که نیاز به برگزاری آن دارید هم چنین تاریخ مد نظر را ذکر بفرمایید تا نسبت به اعزام استاد اقدام شود

پیشخوان
پسخوان
فایل صوتی دوره
طراحی توسط مجتبی قامتی