به سامانه کالک خوش آمدید!
ورود
ثبت نام در 3 ثانیه

captcha
راهنما
کاربر مهمان

مخاطب شناسی

«مخاطب شناسی» به معنای شناخت کسی که پیام ما را دریافت می کند و نیز عنصری از اقدامات بسیج دانشجویی، دارای چنان اهمیتی است که اقدامات ما بدون این شناخت بی نتیجه خواهد بود. این که مخاطبان ما به چند دسته تقسیم می شوند و چه نیازها و علایقی دارند جهت گیری ما را در ارائه محتوا و برنامه ریزی هایمان مشخص می کند. اهمیت مخاطب شناسی آن جا به اوج خود می رسد که بدانیم تایید و تصویب نهایی فعالیت های تشکل ما، بر عهده مخاطب است و برای رسیدن به این مطلوب بایستی شناخت قابل قبولی از مخاطب و یا مخاطبان خود داشته باشیم. امروزه روش های متنوعی برای شناخت و تحلیل مخاطبان، خواست ها و فرهنگ آنها ابداع گردیده است که از بیان شان در این مختصر نمی گنجد و ان شاء الله در دوره ها و کارگاه ها اشاره ای کوتاه به این روش ها خواهد شد.
تشکل های دانشجویی به منظور انجام صحیح فعالیت های خود و نیز جذب بدنه ی دانشجویی بایستی شناخت صحیح و دقیقی از آنها داشته باشند. از این رو مدرسه کالک دوره «مخاطب شناسی و جذب» از زیر مجموعه ی تشکیلات را با محور های
استعدادیابی، دسته‌بندی مخاطبین، تناظر کار و نیرو، تداوم ارتباطی، شبکه‌های داخلی بسیج برگزار می کند.
درخواست دوره

پسخوان

نظرسنجی دوره

کیفیت فایل پاورپوینت
20/20
منابع مطالعاتی و پژوهشی
20/20
ایجاد انگیزه در دانشجو
20/20
فضایی صمیمانه
20/20
شروع و خاتمه به موقع
20/19
ارتباط مؤثر با مخاطبین
20/18
تدریس در چارچوب موضوع مورد بحث
20/19
دانش تخصصی وی در این حوزه
20/20
تسلط بر مباحث ارائه شده
20/19
قادر به تفهيم و انتقال مطالب آموزشي
20/18
شیوایی بیان
20/19
اخلاق و نحوه برخورد
20/20
موضوع
مثبت 94%
منفی 6%
کیفیت
مثبت 97%
منفی 3%
کاربردی
مثبت 98%
منفی 2%

دیدگاه ها (0)

    دسترسی به این صفحه برای کاربران فعال ممکن است.

    برای ادامه به سایت وارد شوید:

    captcha

    اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید:

    captcha
    برای دسترسی فعال پس از ورود یا ثبت نام ، نام را فعال تمایید.
    با کالک در میان بگذارید
    پشتیبان آنلاین کالک