
جذب و مخاطبشناسی
دوره «ورودی جدید» از زیر مجموعه ی تشکیلات با محورهای ضرورت پرداختن به ورودی جدید (صحبتهای حضرت آقا)، اصول کلی تعامل با ورودیهای جدید، توجه به تفاوت های ذاتی ورودی های جدید با سایر دانشجویان، توجه به تنوع علایق و سلایق ورودی ها، باید سراغ همه ی ورودی ها رفت! همه!، اهمیت رفتار و برخوردهای معمول و روزمره، اجتناب از برخوردهای تصنعی و غیر واقعی؛ شاه کلید ارتباط موفق!، ایجاد کلونی های بچه مذهبی ها با استفاده از خود آنها، تبدیل شدن سال بالایی های مذهبی دانشگاه، به عنوان مرجع ورودی ها، توجه به ورودی های جدید آینده دار و ویژه، نگاه یک ساله به کار برای ورودی های جدید، چگونگی ورود تشکیلاتی به بسیج، فعال بودن بسیج در ابتدای سال، برنامه ها، تجربه ها و راهکارهایی برای تعامل با ورودیهای جدید، برنامه های عمومی، روز ثبت نام، برنامه های دانشکده ای، ایده های خوابگاهی برگزار می شود.
مخاطب این کارگاه همه ی اعضای شوراهای حوزه و پایگاه بسیج دانشجویی و نیز مسئولین جذب و ورودی جدید دانشگاه ها می باشد.